About Me

My photo
Smily person but straight,punctual,honest n ask me more..

Siapa mahu Follow...

Friday, December 25, 2015

CUTI SEKOLAH

JENJALAN..

Bebudak cuti sekolah mak bapak yg sibuk.. Nak kena kluar duit bawa anak jengjalan..
Cuti sekolah ini anak adik aku Along ngan Angah datang bertandang.. Disamping bawa depa jengjalan aku dera juga mereka dgn baca buku... Sian aku tgk depa nih... Bapa mengabaikan anak.. Sian pada adik koi terpaksa jadi IBUBAPA pada anak2 yg sedang membesar ini.. Baru2 ni mak ngan Yani pon ada datang bw jengjalan Ke Kuala SElangor ngan Tanjung Karang umah bibik.. Mak kata nak release tension...

Just nak shared pic...

















2 comments:

cahayahidupku.blogspot.my said...

Cemelo.. time ni lah nak bawa bebudak jejalan ;)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)