About Me

My photo
Smily person but straight,punctual,honest n ask me more..

Siapa mahu Follow...

Monday, February 21, 2011

I Luv....All

Suasana malam yg sunyi buatkan mata ku lalok dibuai kengantukkan.. tp masih ada hati nak mencoret sepatah dua kata... Teringatkan pada ibubapa nun jauh di Jengka.. Sihatkah Abah n Mak..

Hmmm... Mata dah mula berair menunjukkan keletihan mengadap PC.. Tp hajat nak menulis kt blog n masih kuat.. Sekadar nak mengingatkan diri adakah wajar dengan segala tindakkan aku.. Adakah wajar aku bersikap keras pada semua orang disekeliling ku..Ini lah sikap yg mungkin orang tak suka padaku..Hmmm.. X semua yg aku buat itu betul pada pandangan org kan.. Hati sering menyesal bila dah terlanjur mengeluarkan sikap yg membosankan..

Apalah daya aku.. Hanya manusia biasa yg x lepas dari melakukan kesilapan. Hakikatnya ku tanggung sendiri xpayahlah nak bg tahu semua org bagai mencanangkan kelemahan diri.. Terasa hatikah aku?walhal kdg2 aku sendiri x pandai nak jg hati org... Padan lah muka aku...rasalah apa yg org lain rasa. Maaf lah kawan... kdg2 tu aku pun ada ego aku sendiri.. Masing2 pon ada sikap yg tersendiri yg nak kwn2 kita fahami. Moga aku dapat didik adik2ku yg tinggal bersama n sebaik2nya. 

Maafkan Aku Abah, Mak, Adik2, Teman2....Kalian tetap dihati..

No comments: