About Me

My photo
Smily person but straight,punctual,honest n ask me more..

Siapa mahu Follow...

Tuesday, February 22, 2011

SEMALAM?

Assalamualaikum kepada rakan yg setia menjengguk myblog..



Hari ini, hari baru suasana lama.. Masih sama dengan semalam yg telah menjadi kenangan. Segala yg dilakukan adalah rutin harian. Bangun pagi sediakan sarapan, pergi kerja. Sampai tempat keje plak perkara pertama yg dilakukan adalah "TOUCH ID CARD", then tunggu rakan2 lain masuk.. Kul 8 kuar p sarapan. Semuanya sama mcm semalam.

Harapan nak bertukar daerah hanya menjadi mimpi bagiku. Siapa lah manusia yg baik nak mengambil tempat aku ni agaknyer.. Rasa jemu plak sbb dah nak masuk 5 thn berada ditempat yg sama, suasana yg sama. Bukan tak bersyukur. tp aku jenis yg bukan boleh stay d sesuatu tempat dengan lama. itu lah masalahnye.. Bukan sbb kemanusiaan pon, xde kena mengena dengan yg hidup atau yg dah tiada.

Bagi aku, aku perlukan suasana baru untuk mengembangkan kotak pemikiran aku ini. Pergaulan dengan org baru akan lebih mencabar minda.

Fikir-fikirkanlah dan selamat beramal.

No comments: