About Me

My photo
Smily person but straight,punctual,honest n ask me more..

Siapa mahu Follow...

Thursday, April 14, 2011

Kesihatan Abah..

Dalam minggu lepas aku pulang ke Jengka. Hiba bila dapat tahu abah masuk wad. Nampak sgt abah lemah dan x bermaya. Risau di hati, takut sesuatu yg buruk berlaku. Alhamdulillah, setelah 3 hari abah kt wad akhirnya abah boleh balik umah walaupun x begitu sihat. Lebih selesa rasanya dok di umah sendiri dari dok kat wad tu. Berat hati gak nak balik KL balik tp mengenangkan tanggungjawab pada kerja aku terpaksa. Kekadang terpikir gak nak benti keje dan dok kt Jengka tu. Tapi mampukah aku.. Nak keje apa plak aku kt Jengka tu nanti.. Hmm byk benda yang nak aku fikirkan jika nak tukar tempat pemastautin n. Kena bersedia segalanya.
Baru telefon mak, kesihatan abah masih x begitu baik, nasiblah ada kehadiran anak2 saudara memeriahkan suasana kt umah sana. Semoga abah akan cepat sembuh. Hiba bila memikirkan sesuatu yg buruk bakal berlaku. Risau aku x mampu untuk hadapi. Aku mohon agar Allah kurniakan suami untukku sebelum mengambil Abah dariku. Aku tahu Allah itu pendamping yg terbaik, tetapi setiap manusia perlukan pasangan bagi menjalani kehidupan seharian dengan lebih sempurna.. Semoga abah cepat sembuh. Amin.

Wallahuallam.

No comments: