About Me

My photo
Smily person but straight,punctual,honest n ask me more..

Siapa mahu Follow...

Thursday, April 14, 2011

Luahan Rasa

Lama dah tak mennulis kat blog yg kurang glamor n. Sekadar meluahkan rasa hati, mengenang usia yang makin meningkat dan dah nak masuk 35 tahun, tapi masih begini.. Bila agaknya jodoh aku nak sampai.. selalu gak aku mengeluh, tak elokkah budi bicara aku ini, burok sgt kan rupa aku ini.. sehinggakan tiada yg berkenan dhati. Nak mengeluh xbaik, kerana jodoh itu ketentuan Ilahi. mungkin Allah ingin menduga aku lagi. Kenapa setiap hubungan yg terjalin x pernah nak kekal..
Kwn2 sering bertanya knp x kahwin lagi? Apa yg perlu aku jawab selain masih belum ada jodoh.. Ada pulak yang menyangkal "awak memilih kot", memilihkah aku? kenapa nak memilih sedangkan aku sendiri tidak sempurna. Adakah jodoh itu manusia yg tentukan? Kenapa tidak faham akan ketentuan Ilahi? Rasa marah timbul bila ada yg x faham, tapi bukan salah mereka. Manusia, mereka mmg begitu, sentiasa bercakap, dan bercakap.. hmm.. tp ada aku kisah?
Apa yg aku harapkan agar suatu hari nnt aku akan berjumpa dengan seseorang yg memeang di Takdirkan untuk aku, menerima aku seadanya, menjadi sebahagian dari hidupku.. Hanya berdoa yang mampu aku lakukan, agar termakbul impian hati. Amin.

No comments: